Thursday, June 07, 2012

Multivitamin

Saje nk update blog cite psl multivitamin yg aku baru bli ni... aku jenis x mkan vitamin2 ni... tp ntah la tetiba.. asek tetiba je kan... hmmm tetiba rase perlu amek vitamin... asek cepat letih dan lemah je badan i ni you... nk kata membanting tulang teruk sgt tu... xla pulak... abeh tu nk amik vitamin... vitamin pulak ada mcm bagai plak kan... x kan nk bli satu satu sumenye... tak psal2 aku bole bukak kedai botol pulak kt umah... so the best way is aku kena la beli multilevel.. multivitamin... sbb sume vitamin ada dlm satu botol... huh sume mls aku ni... mkn vitamin malas...
Haha... dgn x semena2 aku telah membeli sebotol MV... (bukan Mid Valley yer...) kt Watson Nyambek  untuk kesihatan aku aar... x kan kesihatan jiran seblah umah pulak kan... satu lg mesti korank akan gelak bile tengok aku bli MV spt gambo yg kat bwh ni... mesti korank tertanye2 nape aku bli MV Teen Multi for Girls plak kan..!!! Ape aku ni perasan masih di alam remaja ke...??? Masih ape... remaja purba gitu.. Cenggini citenye... aku telah direkemen oleh Farmacist tu tuk bli vitamin ni... utk org 30an pun bole katanye... sbb aku aritu dok cari yg kurang iron nye... ha gitu la citenye... sekian tima kaseyyyyyy!! (style Alleycat...)
Add caption

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment