Wednesday, June 06, 2012

Bumbu Desa

Tetiba ari ni Encik Ali teringin pulak nk makan ala2 indon giteww... ape lg ke Bumbu Desa la kami.... sebnornye kan... Bumbu Desa ni kitorg dh penah try yg kt KLCC punyer.... disebbkan makanan kt situ bole di katakan sedap jugak... mmg kalo makan rase mcm kt Indon... so ofkozes la nk try makan lagi kan... oleh kerana kos... bukan kosmopoint atau pun kosmetik ok... ini kos perbelanjaan... ok oleh krn kos nk pegi ke indon main juta2... so x mampu ler nk pegi kan semata nk mkn masakan padang dan sunda ni... maka bole la anda sume pegi ke Bumbu Desa ni ye... pekerjanye pun ofkozes la indon2 belaka... so mmg terasa ke Indonesiaannye tu di siteww.... ok mls cite pjg tp korang rase la sendiri ye...

Oh ye sblm tu kan... aku ada nk smbung skit jer ni... lps mkn tu aku agak bengang jugak la... tp bukan bengang ngan restoran tu atau pekerja restoran tu atau makanan kt situ atau ape sje yg berkaitan ngan restoran tu... yg aku bengang ialah ada anak sape ntah yg makan kat restoran tu... x sempat nk snap muka dia nk tunjuk kat sini... budak tu memula elok je ajak anak aku Harith maen2 kt situ tetiba bole meludah plak kt muke Harith... kalo mak bapak dia xde kt situ mmg aku ludah balek rasenye muka budak tu... geram plak aku...mak bapak x ajar gamaknye... aku kalo anak aku meludah mmg aku tampor terus je muka anak aku.... budak yg meludah tu lebih besar skit pada anak aku harith tu... laki aku nmpk tp dia tahan sabar je... last2 aku marah anak aku sambil kerling perli mak bapak budak tu.... nk marah kt budak tu x guna gak... sbb x phm bahasa dan x makan saman punyer.... biar mak bapak dia dengar skit!! Eiii geram kalo ingat balek aar...!!!!
Ini menu Bumbu Desa... Opss...!!!salah bukan menu tp kulit dpn buku menu dia... hahaha..


Ini rupe dlm restoran BD ni.. mmg ala2 jawa barat giteww.. ye ke barat? ntah2 jawa timur..


My first hero... dia dh nk start wat hal dia ni...

Ini my second hero... puting x tinggal...

Hak ni tok sah ckp aar.. suke sgt wat memek muke!!!

Bila puting dicabut dari mulut... haa tgk la aksinye tu.. cam memalu kucen plak dah..

Ini asben aku tgh khusyuk tengok menu... sambil diperhatikan oleh si cilikku..

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment