Wednesday, June 06, 2012

Inspirasi

Hmmm.... kalo tengok gambo kt bawah ni...mmg la aku rse tertekan... psl masa ni aku agak kurus berbanding ngan skang.. Masya Allah tuhan je yg tao betapa aku suda gumuksss... itu pun gambo time ni badan aku dah agak naik jugak la psl dah x bersukan dan makan pun leh tahan gak..

Lepas beranak ni lg la ya ampunnn.... Oh My English!!! alamak slh masuk plak .. Ha berbalek cite aku ni la.. aku ingat aku nk cuba kurus balek aar cam dulu kalo bole lg kurus drpd dlm gambo ni.. (huh hajat x ngalah)... sbnrnye aku dpt kurus mcm dlm gambo ni pun dah syukur dah....

Berbalik cite psl nk kurus ni... aku nk jadikan gambo ni sbg INSPIRASI aku untuk kurus semula... tp aku tgh pk cemana cara nk kuruskan badan yg lebih efektif dan sesuai untuk aku??? Bersenam je?? Jaga pemakanan? Diet kalori?? Diet atkins??

Haaa... aritu ada try diet kalori... tp mcm x bape nk menjadi je ngan aku pslnye aku ni x bole nk mkn kuantiti skit2 ni... rse mcm x kenyang jer... dah tu letih la nk kira2 kalori sehari tu kena amek bape je.. amboih kire kalori pun letih??? teruk btul aku ni... bukan letih tp malassss.... hah biasa aar penyakit M kalo dah menyerang tu kan... tp mmg diet kalori aku rse cam seksa skit aar sbb aku xleh nk mkn byk... hahaha.. tengok aar camne... ingat nk try diet atkins plak aar... takpe try n error... tp kena kurus gak ni... kalo bole sblm adik aku kawen lps raye thn ni... harus kurus.. x dpt kurus byk kurus skit pun jadik la... Ok nnt aku kena amek gambo sblm dan sesudah diet atkins tu kt entry laen plak la yer....



(sowi la gambo agak kureng memuaskan sbb masa ni aku xde kamera atau henpon canggih utk upload gambo... almaklum la zaman batu la katakan...) oh ye member seblah aku tu SNOUPE nama dia...








Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment