Tuesday, March 06, 2012

My Befday

Haaaaaaaaaaaaaaaaaa.... today is my befday!!! Yang ke bape???? Ofkos la yang ke 18 tahun... ha ha ha ha ha.... Kali ni aku mmg la x nk dh mintak hadiah kt laki aku mcm thn lepas... nk diam2 jer... dok mintak2 cam thn lps last2 x dpt pun hadiah... hanye sekadar ucapan shj... ok la tu... jd la... dari dia x ingat langsung lg aku sentap kan.. ha ha.. sentap hati mak nak!!!


Tapi x sangka plak... dlm x mintak hadiah tu... thn ni dia ada pulak bagi aku present... tp melalui balutannye je aku dah tahu ape isi dlm tu... sbb laki aku ni mmg dia x reti bli mende lain kt aku.. mmg itu je la yg slalu dia bli kt aku ... huhu... walau ape pun aku mmg

sgt berterima kaseh la kt dia sbb dia sudi gak bli hadiah kt aku.. kihkihkih... aku

mmg appreciate sgt2 la pemberiannye itu... terharu pun ada gak la.. Untung la aku xyah bli dah.. nnt kalo yg ni dh abessss... blikan lg ye yang.... ha ha ha ha ha...






Apakah ini?????




Taraaaaaaaaaaaa.......



Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment