Thursday, March 01, 2012

Bila nk potong kain ni??????


Ntah bape lai dah kain pasang kt umah aku tu... tak diusik pun... asek beli je kain tp bila tahun ntah nk potong kain2 tu sume... faktor keletihan punca utama aku x sempat buat acara potong memotong nih... Balek keje dah letih... nk uruskan 2 hero tu lagi... yg semakin nakal dan byk akal tu... bila diorg dah tido.. aku pun rase nk tido gak sbb seharian dah bekerja... last2 aku tido jer la letih sgt rase..


Kalo weekend plak... sama gak... x nyempat nk motong gak... masa tu ada tp terhad sgt sbb weekend ni la byk mende nk wat.... cuci baju, masak, uruskan anak... kemas umah tp kejap je pastu bersepah balek aar... last2 malas dh aku kemas... daaaaaaah terlepas lg nk jahit baju... Arghhhhhhhhhh.... dah kemaruk nk menjahit ni...!!!!! Lama dah rase x pegang MJ ni..

No comments:

Post a Comment