Friday, August 13, 2010

3 Ramadhan 1431

Hari ke-3 Ramadhan... hmmm rsenye baru ari ni ujan... aku bole x sedor psl syok tertido kt ofis lunch time tadi...almaklum la ofis tertutup x nmpak view kt luar.. kena pegi jenguk kt dlm bilik bos aku baru nampak titisan2 baru lepas ujan... Patut la rase sejuk semacam je ari ni duk dlm ofis..

Kesian kawan aku Heidi baru nk start demam... aku pulak sedang menikmati saki baki batuk aku yg x berkesudahan ni... yg paling kesian kt anak aku la.. batuk2 jangkit aku.... time batuk dia berbunyi tu syahdu dan pilu je aku rasa... mcm seksa je bunyik nye tu... Ya Allah sembuhkanlah anakku dgn segera...Aminn.... tak tertahan dah aku dgr dia batuk cenggitu...

Petang ni nk pegi bazaar ramadhan kt mana ye... hmmmm macam x sempat je nk pegi yg jauh2... nmpak gayenye kena pegi yg paling terdekat la iaitu di presint 15... dah on the way ke kajang dah tu... tp kt situ x byk choice la... kuih muih xde... yg ada lauk pauk je... nasik2 gitew... nk pegi yg kt presint 2 punye tu...pehhhhhhhh... ramai sgt umat manusia kt situ smp nk carik parking pun susah... lg lmbt plak aku balik nk amek anak aku ni.... huhuhu...

Hubby tepon tadi ckp x balik plak dah umah ari ni sbb mlm ni dia balik lewat pastu esok pagi nk kena pegi keje balik... nmpk gayanye bersahur sensorang la aku hari ni.... nk wat cemana.. makan je la ape yang ada kt umah tu nanti... pepandai la aku....

No comments:

Post a Comment