Thursday, December 31, 2009

Kembali bekerja...

Ari ni baru aku masuk kije... hahahah setelah cuti beberapa hari. Surat2 agak belambak di mejaku untuk direkodkan....nasib baik bos aku xde...kire ok le bole wat slow and steady...Xde mood sungguh nk gi keje ni sbnrnye maklum lah esok dah start cuti tahun baru plak.. OOhhhhhhh 2009 akan berlalu pergi beberapa jam je lagi... sekali lagi tahun baru muncul kembali... 2010 .... asal tahun baru jek org mesti nk ty psl azam?? asal tahun baru jek mesti ada azam....asal azam jek mesti tahun baru....adeh..!!~~ Bg aku x pyh la nk berazam2... kalo nk lakukan perubahan x pyh tunggu tahun baru, buat je terus kalo dah rase nk berubah!!! Keazaman tu bole dilakukan pd bile2 time jek..

Ape yg aku tau tahun depan ni hajat di hati nk gi melancong satu famili...nk melancong luar mesia kalo bole.. tp aku pun ada rasa cam nk laptop...laki aku ckp mana satu nak laptop ke bercuti...??? aku ckp ntah la mcm best je dua2.... pastu leh plak dia kata..."x nk gi bercuti xpe kita bli la laptop... sbb thn ni dia dah bercuti dah..." huh hampeh je bunyik nye almaklum la time aku preggy ari tu dia dah gi jalan ke Bandung ngan kengkawan so tu yg cam eksen skit ayatnye tu.... Aku dgn agak angin skit aku ckp " kalo cam tu nk gi jenjalan ngan kengkawan kt Australia la... bole thn dpn?" Jwpnnye mmg ampeh gak la... "wat pe gi Australia???" ape la punye answer... aku phm dah la maksudnye tu... Hmmm ntah la... Laptop ke...Bercuti??? Laptop ke bercuti???? Bercuti ke... Laptop???..... Arggh.... nk gi makan roti canai la gini....

Adeh... sakit gigi plak dah ni...nk buat ape pun jadik tensen bile dah sakit gigi ni...adeh... gara2 makan mende keras ari tu aar ni... sakit tul... kena cari pain killer ni... pain killer mane ni...adoiiiiiiii mane....mane...tolong...tolong...pain killer mane ni.... sakit gigiku....

Disebalik kesakitan gigi aku ni... rupenye ada good news yg aku dpt....ari ni aku baca pekeliling di laman web JPA bahawasanye....gred jawatan aku dinaikkan...yahooooooooooo...isk isk silap... Alhamdulillah syukur pada Allah S.W.T. Oh sesungguhnya aku bersyukur padaMu Ya Allah....Insya Allah gaji pun turut naik walaupun tak byk.....berkuatkuasa 1 Januari 2010 ... Alhamdulillah... Alhamdulillah.... Alhamdulillah..... Harap ianya satu permulaan yg baik utk tahun 2010.... Amin....



No comments:

Post a Comment