Monday, December 21, 2009

긴장

Hahahahah.... hanya org tau bahasa korea je yg tau maknanye.... aku bukan reti sgt...tgk kamus leh aar...hahahahahahahaa....친구는 나를 해칠 ..... Skang ni dah nk ujung tahun... aku asek tension jek...ntah aar... ada je perkara2 yg buat aku tensen. Aku harap tahun baru ni aku bole bukak buku baru dan diharap juga life aku will getting better and better actually skang pun aku dah amat bersyukur pada Allah S.W.T. dgn ape yg aku ada dan juga segala rezeki yg telah diberikan.... Alhamdulillah Ya Allah....Ari ni aku rse mcm x bp sihat... tekak panas dan perit....dah tu pulak idung biasala mcm nk kena running nose....mmg dah kena pun...adeh tp aku terima sbg balasan 'cash' dari tuhan atas dosa2 aku....Ape lg nk taip ye... semoga aku tabah menghadapi hari2 yg mendatang....


No comments:

Post a Comment