Wednesday, January 06, 2010

Si Purple milik Heidi...




Peh jeles ngan Heidi psl dia dah beli si ungu tu.... owh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ungu.... aku tak kisah pun kaler tu tp mende alah tu haaa... aku tingin sungguh memilikinya....berangan je la! Aku akan cuba usahakan sendiri utk mendpatkannye....wahahahahahhahaha...boley ke??? mcm tak je.... eh blum try blum tau...ape daaaa.... must make the first move to get this 'thing'.... Adeh!!!~~~ kena pk bebaik dowh!! tp kalo x dpt this year... by hook or by crook i must grab this thing next year....Semoga dapat memilikinye... Aminnn....

Lps lunch Fieza dtg jumpe aku kt ofis. Dia x naik la smp ofis aku just jumpa kt bwh jek... Long time x jumpe dia sejak dia quit from gov aritu.. Dia dtg ni pun psl nk bg aku 'ubat' tu... adeh nasib baik ada ejen kwa..kwa..kwa.. Skang dia pun dah jd tokey.. kepala bisnes la dia ni.. jd model iklan pun dia jugak!! Masyukkk kwn aku sorg ni...!!


No comments:

Post a Comment