Thursday, January 07, 2010

Aku yg x pegi PICC

Nasib baik nama aku xde dlm list org2 yg kena pgi PICC..... kalo x adeh...mls ckp aar bosan gitew nk dgr perutusan tahun baru oleh TPM. Ye la kalo x menguap dlm dewan tak sah la.....nk pulak pagi2 bute ni kan... Sempoiiii pepagi telan nasi lemak yg dibeli oleh kwnku Yati di tingkat atas sama bangunan aku jek! Sodap gak nasiknye...adeh!~~ Aku mmg dah signed kontrak suh dia blikan utk aku pagi2....

Smlm gi Jusco Cheras Selatan....first time gitew! Best gak mcm nk pg lah lenkali....mcm2 ada gak aar... Kat situ aku ngan hubby serta Harith ku syg pg mentekedarah Ichiban Ramen (ehem..cam bunyi cibai je ichiban tu...wakakakaka). Actually aku nga laki aku je la yg mkn si Umar xde aar dia minum jus apple dia je la!~ Nasib baik dia baik je time jalan...xde la merengek2 sgat...tp bile time smp umah....huh dia wat perangai dia dah aaar...lgpun dia lapo susu tu plus nk tido dah ye la time tu pun dah kul 10.30 mlm dah hampir ngan waktu tido dia....huhuhu....

Pagi ni cam ada byk kije je nk wat...so chow dulu....


No comments:

Post a Comment