Thursday, May 03, 2012

Faerie Tale Theater

Sesapa yg lahir pada tahun yg lebih kurang ngan aku mesti penah tengok cite2 dongeng dlm siri Faerie Tale Theater ni kan... Mcm2 cite dongeng dahulu kala yg kita penah dgr sama ada mak kita cite ke, nenek cite ke, cikgu cite ke... atau dlm buku kanak2 zaman kita dulu, bole dikatakan sume cite2 tu ada dlm siri Faerie Tale Theater (FTT) ni....contosnyer Rapunzel... haaa cite ni kalo dlm FTT ni air mata putera raja tu kuar darah ala2 water kaler dah aku nengok... lg satu cite Rumplestiltskin... ntah btul ntah tidak ejaannye tu... bedal je...ha lg Cinderella,Snow White, Beauty and The Beast, Sleeping Beauty, Pinocchio, Hansel and Gretel la dan byk lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi.. (Lerrr dah mcm iklan bateri Eveready plak dah...) Haaa... oleh itu aku tepek la salah satu cite dlm siri FTT ni iaitu CINDERELLA... ahak hak hak...Nape dlm byk2 cite tu aku tepek cite Cinderella ni?? Hanye kawan aku Heidi Koo yg tao psl ape...Hehehehe... so kt sini aku kasi tao la ye...sbbnye ialah aku suke baju gown cinderella yg kembang2 like a princess tu... mmg idaman nk pakai cenggitu sejak di bangku sekolah SRKJ lg... ini pun hanya Heidi Koo je yg tao... hahahaha.... ok enjoy the video!!!~


No comments:

Post a Comment