Sunday, January 22, 2012

Gong Xi Fa Chai

Sehari sblm raya cine baru2 ni... My bff ada dtg umah.. X laen dan x bukan ialah Mdm Heidi Koo ler... Sbnrnya nk temukan anak2 kitaorg tp memasing tido la plak... X sangka pulak dpt angpau dari my besfren... almaklum la angpau kan utk org yg blum kawen.. Katanye hadiah utk aku bersalin ari tu... Receki jgn ditolak, musuh ada di sempadan Thailand.... (pantun aku sendiri tu).. Anak2 aku dh tentu la dpt angpau dari dia... My sisters pn dpt jugak angpau... Tak cukup ngan duit, buah limau sebakul pun aku dpt....Tenkiu my fren! Lupe ari tu nk mintak dia selori mangkuk tandas utk hadiah kongsi fa chai... sbb dia suke mangkuk tandasszz... ha ha x phm sudah...!!!~



Tiga angpau ni... aku ngan anak2 aku punyer la...
hahaha.. yg kaler merah yg special tu... duit kt dlm
tu lg spesel...ahak hak..




Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment