Friday, December 30, 2011

Parfume Pleasure by Estee Lauder



Antara parfume yang aku giler sampai skang ialah PLEASURE by estee lauder... parfume yg lame dh abes tu psl bli yg baru ni... mmg la parfume ni dah lapuk ditelan zaman tp aku pedulik hape... aku suke akan baunyer itu... sesuai untuk wanita yg bekerjaya... untuk remaja2 mcm kureng sesuai la skit tp kalo nk gak pakai xde salahnye.... tp ada satu lg parfume yg mmg aku suke giler jugak tp latest la skit dari pleasure ni... iaitu GUESS GOLD... perghhhhhh... yg ni pun aku suke giler babasss jugak.... ramai la yg tergoda ngan bau guess gold ni time aku pakai dulu (mcm ada unsur poyo je skit...ah lantak!!) tp susah skit nk carik pasal slalu parfume guess ni jual kt butik guess yg terpilih sahaja... x sume butik ada jual tu pasal mcm susah nk beli.... Be Delicious by DKNY pun sedap gak baunyer... arrghhh pendek kata byk la parfume yg best2 baunye.... bg pendapat aku..



Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment