Tuesday, August 02, 2011

2 Ramadhan 1432

Second day ni dah ada rse letih2 skit dah... ngantuk xyah cite aar... tp disebabkan ari ni mmg bz kt ofis sbb kes 'kem motivasi kt penjara' tu maka x dpt la aku nk melelapkan mata aku...

Ari ni bukak pose kt umah MIL lagi mcm smlm... asben aku keje petang maka x dpt la bebuka sama. Tetiba teringat nasi ayam smlm yg aku beli kt bazar ramadhan presint 15 tu.. ok gak rasenye... cam nk bli lg ari ni tapi..... kang mak mentua aku ckp aku ni kemaruk nasi ayam plak dah... hmmmm... xpe la sok lusa leh bli lg... rini xtau la plak nk bli ape..xleh nk plan sbbnye kena pegi tgk dulu... kang yg aku nk bli tu la ramai gak org nk bli smp kena 'q'.... x sanggup aku!! Aku cari mana yg senang nk bli je la... tp kt bazar presint 15 tu x byk pilihan sgt... asek2 jual mende yg sama jer.. adehhhhhhhh....

No comments:

Post a Comment