Thursday, April 23, 2009

Check-up

Pagi tadi aku pegi check-up kat klinik putrajaya.....
Ye la kandungan aku pun dah masuk 28 minggu (7 bln)
Makin rajin menendang dah baby kesayangan aku ni...huhu..
2 minggu lagi nak kena pegi buat check-up lagi....nak check
darah aku ngan scan baby ni.....Hari tu masa baru 6 bulan aku
dah pegi scan dah kat klinik swasta....hahaha time tu baby aku
tengah terlungkup cam cover2 je x nk mummy ngan ayah dia
tau jantina dia....puas jugak ler doktor tu nak membelek perut
aku nak cari jantina dia...huuhu....last2 doktor cari punye cari
dia cakap macam girl je ni....hmm...aku rasa cam seronok je...tp
laki aku aar muke sebek skit ye la dia mcm hope anak lelaki....
aku paham perasaan dia tu....kalo bole nk anak sulung dia lelaki...
tp aku rasa lepas tu dia x kisah girl ke boy....asalkan anak yg kuar
ni nanti sihat serta cukup sifat....dan jadi anak yg soleh atau solehah... hahahahah.....mcm la mak ngan ayah dia ni soleh ngan solehah sgt...huhu (sambil tangan letak di dada... mata pandang ke atas)

No comments:

Post a Comment